# | Tytuł artykułu | Autor | Nr Meritum | |
---|---|---|---|---|
1 | Komunikat z badań CBOS, Polacy o upowszechnieniu edukacji przedszkolnej i obniżeniu wieku szkolnego | 12/2009 | ||
2 | Samoregulacja w uczeniu się - rozmowa "Meritum" z dr Shoshi Reiter | 24/2012 | ||
3 | Egoistyczni czy prospołeczni? Jaka jest polska młodzież? | 25/2012 | ||
4 | Wokół egzaminów zewnętrznych - rozmowa z dr Romanem Dolatą | 3/2006 | ||
5 | Kształtowanie praw uczniów - wartości i zasady w szkolnych programach wychowawczych. Raport z badania Mazowieckiego Kuratora Oświaty | 8/2008 | ||
6 | ZALECENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie (2006/962/WE) | 22/2011 | ||
7 | Fragment raportu Analiza społeczna 2013 | - | 37/2015 | |
8 | Zagrajmy w szkołę | Agnieszka BILSKA | 46/2017 | |
9 | Przyszłość szkoły w Europie – Horizon Report Europe > 2014 Schools Edition | Agnieszka Borowiecka | 39/2015 | |
10 | Standardy w nauczaniu - SCORM. | Agnieszka Borowiecka | 11/2008 | |
11 | Projekt badawczy edukacyjna wartość dodana | Agnieszka Pfeiffer, Ewa Kędracka | 3/2006 | |
12 | Szkolne gry przestrzenne | Aleksander NALASKOWSKI | 50/2018 | |
13 | Szkolne gry przestrzenne | Aleksander Nalaskowski | 28/2013 | |
14 | Poznacie po owocach, czyli ocenianie wspierające rozwój ucznia w kontekście kultury szkoły | ALEKSANDRA TŁUŚCIAK-DELIOWSKA MONIKA CZYŻEWSKA | 60/2021 | |
15 | Narracja w dialogu | Alicja Jesionowska | 37/2015 | |
16 | Katalog kompetencji społecznych nauczyciela XXI wieku | Alicja Wieczorkiewicz-Wiśniewska | 32/2014 | |
17 | Szkoła jako organizacja nowatorska czy tylko model teoretyczny? | Alina Karaśkiewicz | 24/2012 | |
18 | Czy dydaktyka konstruktywistyczna może być lekarstwem na problemy uczniów i nauczycieli szkół zawodowych? | Alina Karaśkiewicz | 14/2009 | |
19 | Od ewaluacji do walidacji w edukacji | ALINA KARAŚKIEWICZ | 53/2019 | |
20 | Międzynarodowe badania PIRLS i TIMSS jako ważne źródło informacji o polskich nauczycielach i uczniach | Alina Karaśkiewicz | 29/2013 |