# | Tytuł artykułu | Autor | |
---|---|---|---|
1 | CIEKAWE LEKCJE GEOMETRII Z GEOGEBRĄ I ROZSZERZONĄ RZECZYWISTOŚCIĄ | HANNA BASAJ | |
2 | DOŚWIADCZENIE I ZROZUMIENIE. WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH | JAN SZCZYCIŃSKI | |
3 | JAK ROZSZERZONĄ I WIRTUALNĄ RZECZYWISTOŚĆ MOŻE WYKORZYSTAĆ PRZYRODNIK? | ANNA GRZYBOWSKA | |
4 | NIECH STANĄ SIĘ OBLICZENIA | JAROSŁAW BISZCZUK | |
5 | NOWOCZESNE TECHNOLOGIE A SPOŁECZEŃSTWO | JANUSZ S. WIERZBICKI | |
6 | O LUDZIACH, CYBORGACH I SZTUCZNEJ INTELIGENCJI | GRAŻYNA GREGORCZYK | |
7 | OD WYSZUKIWANIA DO SZTUCZNEJ INTELIGENCJI | AGNIESZKA BOROWIECKA, KATARZYNA OLĘDZKA | |
8 | ODKRYWANIE SZTUKI I HISTORII KULTURY W WIRTUALNYCH ZBIORACH | ELŻBIETA PRYŁOWSKA-NOWAK | |
9 | PIERWSZE KROKI W ŚWIECIE RZECZYWISTOŚCI ROZSZERZONEJ | TOMASZ GRECZYŁO | |
10 | RZECZYWISTOŚĆ ROZSZERZONA I WIRTUALNA W EDUKACJI | MACIEJ DANIELUK | |
11 | SZTUCZNA INTELIGENCJA – SZANSE I ZAGROŻENIA | MAŁGORZATA ROSTKOWSKA | |
12 | ŚWIAT W OBJĘCIACH SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W ŚWIETLE KOMPETENCJI PRZYSZŁOŚCI | MARLENA PLEBAŃSKA | |
13 | W JAKI SPOSÓB CYFROWE URZĄDZENIA DO PRZEPROWADZANIA DOŚWIADCZEŃ MOGĄ ZMIENIĆ NAUCZANIE PRZEDMIOTÓW PRZYRODNICZYCH W SZKOŁACH? | TOMASZ SOBIEPAN | |
14 | WIRTUALNA EDUKACJA? MOŻE WARTO SPRÓBOWAĆ? | MARTA WNUKOWICZ | |
15 | ZAPRZYJAŹNIJMY SIĘ Z KODAMI QR | WANDA JOCHEMCZYK, KATARZYNA OLĘDZKA |