# | Tytuł artykułu | Autor | |
---|---|---|---|
1 | Gry w edukacji | Michał MIJAŁ | |
2 | Zagrajmy w szkołę | Agnieszka BILSKA | |
3 | Najpierw dydaktyka. Przykłady zastosowania TIK w kształceniu uniwersyteckim a model SAMR (ZRMP) | Anna TURULA | |
4 | Czy ocenianie przez zdobywanie sprawności może być zastosowane w nauczaniu matematyki? | Wacław ZAWADOWSKI | |
5 | Wprowadzenie do larpów edukacyjnych | Michał MOCHOCKI | |
6 | Game for purpose – idea gier z przeznaczeniem | Jagoda SIEKAŃSKA | |
7 | Chłopska Szkoła Biznesu – wykorzystanie projektu w edukacji | Wojciech SIEROŃ | |
8 | Niepoprawni planszówkowicze w krainie Pionkolandii – o wartości gier w edukacji | Sławomir WIECHOWSKI | |
9 | OBY NIE WYKŁAD... (marzenie ucznia) – gry terenowe | Joanna WODOWSKA | |
10 | ORTOGRAnie na kolanie, czyli jak grać, żeby wygrać wiedzę | Beata SMOLIŃSKA | |
11 | Gry edukacyjne w praktyce szkolnej | Maria ŁUKASZEWICZ | |
12 | Gramy z Emilem – scenariusz zajęć edukacyjnych na podstawie książki „Emil i detektywi” Ericha Kästnera | Anna KRUSIEWICZ | |
13 | Rozbudzanie uzdolnień programistycznych – warsztaty dla uczniów | Stanisław SZULC | |
14 | Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2010-2016 na temat: GRY EDUKACYJNE, ich skuteczność i możliwości wykorzystywania w edukacji na wszystkich przedmiotach | Justyna LATARSKA | |
15 | Minirecenzje blogów i gier edukacyjnych | Marcin SIEKAŃSKI | |
16 | Wprowadzenie do programowania dla najmłodszych z wykorzystaniem gier planszowych, klocków Scottie Go i aplikacji | Aleksandra ZASIMOWICZ | |
17 | Trudności uczniów w świecie cyfrowym. Co ma problemowe korzystanie ze smartfonów do nauki i innych kwestii szkolnych? | Maciej DĘBSKI | |
18 | Kwestie prawa autorskiego a tworzenie i wykorzystywanie gier w edukacji | Kamil ŚLIWOWSKI | |
19 | W poszukiwaniu środowiska do nauki programowania – poza Scratchem | Witold KRANAS |