# | Tytuł artykułu | Autor | |
---|---|---|---|
1 | Polskie szkoły szkołami dla innowatorów | JAN FAZLAGIĆ | |
2 | Innowacyjne działania nauczycieli w budowaniu kluczowych kompetencji uczniów | MARLENA PLEBAŃSKA | |
3 | Akademickie kształcenie kompetencji społecznych jako szansa na wyzwolenie innowacyjności w działaniu zawodowym | MARLENA KLUS-GRZELAK | |
4 | Prototypowanie innowacji | ALINA KARAŚKIEWICZ, ZOFIA AUGUSTYNIAK | |
5 | Kto rozwiąże aktualne i przyszłe problemy globalne? – czyli na co zwracać uwagę w edukacji, aby wychować przyszłych innowatorów | RENATA STOCZKOWSKA | |
6 | Podróż ku innowacjom, czyli jak przygotować się do realizacji działań innowacyjnych w szkole | MARIA SYKUT | |
7 | Dlaczego grzeczność nie jest łatwa, ale ważna? – pytanie oparte na kompetencjach | ANNA KRUSIEWICZ ∞ KATARZYNA SZYMAŃSKA | |
8 | Innowacyjna szkoła. Innowacyjny nauczyciel | - | |
9 | Punkrockowo na lekcji historii | MICHAŁ KITALA | |
10 | KREATYWNOŚĆ I INNOWACYJNOŚĆ W EDUKACJI – zestawienie bibliograficzne za lata 2009-2018 | IWONA TRYSIŃSKA | |
11 | ENTUZJAŚCI. Obudź energię swojego dzieciństwa – recenzja | BOŻENA ŚWIDERSKA | |
12 | Model SAMR a TIK – nauczyciel buduje kompetencje swoje i swoich uczniów | MAŁGORZATA ROSTKOWSKA | |
13 | Jak kształtować kompetencje przyszłości w dobie technologii podwójnego użycia – niestandardowe rozwiązania do nowych wyzwań | MAGDALENA BREWCZYŃSKA | |
14 | Przyrodniczy projekt edukacyjny wspierany TIK a rozwój kompetencji kluczowych | RENATA SIDORUK-SOŁODUCHA |