# | Tytuł artykułu | Autor | |
---|---|---|---|
1 | Jak wspierać, żeby nie zaszkodzić? Stwarzanie najlepszych warunków dla rozwoju uczniów w szkole i poza nią | MARIA MACH | |
2 | (Nie)zwyczajni. Tworzenie warunków do rozwoju zdolności w najbliższym środowisku dziecka | TERESA KOSIAREK | |
3 | Podejście tutorskie w pracy z uczniami o szczególnych uzdolnieniach | KINGA BIAŁEK | |
4 | Blaski i cienie współzawodnictwa | TOMASZ GARSTKA | |
5 | Magia liczb, czyli konkursowa statystyka | BEATA KOSSAKOWSKA | |
6 | Trzy kroki do sukcesu. Wyniki ankiety online | BEATA WĄSOWSKA-NAJORCZYK EWA PYŁKA-GUTOWSKA | |
7 | Do tanga trzeba dwojga, czyli konkursowe duety: nauczyciel i uczeń muszą umieć i chcieć współpracować | ||
8 | Do tanga trzeba dwojga, czyli konkursowe duety: wywiady z laureatami | ||
9 | W konkursowym rytmie: Sprawdzimy się? | ||
10 | RadioAktywnie o DELTAKLUBIE, czyli nieograniczony zasięg płockich talentów | MAŁGORZATA GASIK | |
11 | DZIECKO ZDOLNE. Zestawienie bibligraficzne za lata 2010-2019 | KATARZYNA WALCZAK | |
12 | „Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu” – recenzja | BOŻENA ŚWIDERSKA | |
13 | Uczeń – dociekliwy odkrywca. TIK i IBSE na lekcjach chemii | JUSTYNA KAMIŃSKA | |
14 | Internetowe kursy informatyki dla uczniów zdolnych | WITOLD KRANAS | |
15 | Stymulowanie rozwoju informatycznego ucznia zdolnego | MAŁGORZATA ROSTKOWSKA |