# | Tytuł artykułu | Autor | |
---|---|---|---|
1 | Szkoła – powrót do przyszłości | ELŻBIETA TOŁWIŃSKA-KRÓLIKOWSKA • BEATA KOSSAKOWSKA | |
2 | Zdalna czy stacjonarna – w której szkole lubię się uczyć? | MARLENA GRZELAK-KLUS • ALINA KARAŚKIEWICZ | |
3 | Czas pandemii na uczelni – czas zmian | BOŻENA KICIŃSKA • MARIA KOROTAJ-KOKOSZCZYŃSKA | |
4 | Funkcjonariuszu szkoły w domu – jesteś zwolniony | Małgorzata Gasik i Izabela Wrzesińska | |
5 | Tych wycieczek żal. I balu też | Małgorzata Gasik | |
6 | Co z tą odpowiedzialnością? | Małgorzata Gasik | |
7 | Non-stop siedzieć przed komputerem to trochę słabo | Marta Matuszewska | |
8 | Jak panować nad sytuacją, nad którą nikt nie panuje? | Małgorzata Gasik | |
9 | Powrót do stacjonarnego nauczania – na co wychowawca powinien zwrócić uwagę | TOMASZ KOŁODZIEJCZYK | |
10 | Program profilaktyczny SPINACZ jako wsparcie młodzieży w czasie pandemii | MAJA ŁOŚ • ANDRZEJ KOC | |
11 | Czy tylko dawna droga do celu jest dobra? (tryptyk) | PAWEŁ CYWIŃSKI • IWONA SZUMACHER • DOROTA GIRIAT • IRENA TSERMEGAS | |
12 | Uczeń niepełnosprawny w wirtualnej rzeczywistości. Wyzwania i efektywność zdalnego kształcenia uczniów z trudnościami rozwojowymi w czasie pandemii Covid-19 | ANNA ZGRZEBNIAK | |
13 | Dwa światy – jedna rzeczywistość. Zdalna edukacja i powrót do szkoły „pod lupą” praktyków | HANNA DRZEWIECKA-KRAWCZYK • AGNIESZKA BASKA | |
14 | Nauczycielskie „razem” w covidowym i postcovidowym świecie, czyli kilka wspierających idei w niełatwej kwestii relacji w gronie pedagogicznym | NATALIA BOSZCZYK | |
15 | A po co komu relacje? | MARTA MATUSZEWSKA | |
16 | Czy można zajęcia terenowe zrealizować w trybie zdalnym? (tryptyk) | IWONA SZUMACHER • AGNIESZKA SOSNOWSKA • MARCIN WOJCIECH SOLARZ • MACIEJ LENARTOWICZ | |
17 | W drodze... z nadzieją na lepsze jutro. Recenzje | BOŻENA ŚWIDERSKA-SZULC | |
18 | Szkoła – powrót do przyszłości – zestawienie bibliograficzne | EWA PACHNIAK | |
19 | Ewolucja nauczania jako logiczna konsekwencja ` spotkania nauki zdalnej i stacjonarnej | MAGDALENA BREWCZYŃSKA |