# | Tytuł artykułu | Autor | |
---|---|---|---|
1 | Polski Interaktywny System Alternatywnej Komunikacji PISAK | Prof. dr hab. Piotr DURKA | |
2 | Materiały dydaktyczne dostępne dla uczniów z niepełnosprawnościami | Jacek ZADROŻNY | |
3 | Włączenie wyobraźni w procesie poznawania świata zewnętrznego w edukacji dzieci niewidzących i niedowidzących | Izabela RUDNICKA | |
4 | Dlaczego TIK w szkole specjalnej? | Zyta CZECHOWSKA, Jolanta MAJKOWSKA | |
5 | Wykorzystanie TIK w pracy szkolnego logopedy | Anna GRZEGORY | |
6 | Uczniowie niesłyszący lub słabosłyszący także mogą uczyć się programowania! | Grażyna GREGORCZYK | |
7 | Programy komputerowe jako pomoc w nauczaniu dziecka autystycznego – doświadczenia i propozycje | Marian SKIBIŃSKI | |
8 | Wykorzystanie technologii informacyjno- -komunikacyjnej w Zespole Szkół Specjalnych nr 109 w Warszawie im. dr Anny Lechowicz | Małgorzata DOŃSKA-OLSZKO | |
9 | Możliwości wykorzystania nowych technologii przez osoby z dysfunkcją wzroku | Hanna STACHERA | |
10 | Tabletowe wspomaganie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | Zyta CZECHOWSKA, Jolanta MAJKOWSKA | |
11 | Maciek i nowoczesne technologie w jego życiu. Wspomnienie o Maćku Dzwonowskim | Katarzyna DZWONOWSKA | |
12 | Rety, co się dzieje? Karta pracy, zagubione okulary – OneNote szybko nam pomoże | Michał GRZEŚLAK | |
13 | Bezpieczny Internet w świecie ciszy | Grażyna GREGORCZYK |