# | Tytuł artykułu | Autor | |
---|---|---|---|
1 | Procesy grupowe i konflikty w klasie – spojrzenie socjologiczne | Łukasz SROKOWSKI | |
2 | Edukacja dla mądrości, czyli jak rozwiązywać problemy szkolne | Elżbieta PŁÓCIENNIK | |
3 | Trudne zachowania uczniów a style rozwiązywania konfliktów przez nauczycieli | Karina KOZŁOWSKA | |
4 | Wpływ na niewłaściwe zachowania uczniów poprzez zaspokajanie ich potrzeb i wzmacnianie poczucia własnej wartości | Stanisław BOBULA | |
5 | Dylematy dotyczące stosowania pochwał i nagród | Jerzy RZĄDZKI | |
6 | Trudny uczeń, trudna klasa, trudna sytuacja szkolna. Rozmowa „Meritum” z Marią Kazimierczak | Jerzy RZĄDZKI | |
7 | Trening umiejętności społecznych nauczyciela a rozwiązywanie problemów wychowawczych | Hanna DRZEWIECKA-KRAWCZYK | |
8 | Praktyczne aspekty realizacji programu profilaktyki agresji wśród najmłodszych –„Spotkania z Leonem” | Ewa CZEMIEROWSKA-KORUBA | |
9 | Narzędzia kształtowania kompetencji społecznych – implikace doświadczeń w pracy z dziećmi i młodzieżą dla praktyki pedagogicznej | Joanna BOROWIK, Marcin KOLEMBA | |
10 | Rozwijanie mądrości w praktyce edukacyjnej. Scenariusze zajęć w przedszkolu i szkole podstawowej. Rozwijanie mądrości w praktyce edukacyjnej. Scenariusze zajęć dla młodzieży | Bożena ŚWIDERSKA | |
11 | Jessica Minihan, Nancy Rapaport, tłum. Magdalena Kołodziejczyk Kod zachowania. Jak rozszyfrować i zmienić najtrudniejsze zachowania | Marta SENENKO-LICHOGRAJ | |
12 | Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2010-2016 na temat: TRUDNY UCZEŃ, TRUDNA KLASA | Agnieszka KOŁODZIEJSKA | |
13 | Internet w życiu nastolatków – doświadczenia polskie | Agnieszka WROŃSKA, Rafał LANGE | |
14 | Game design | Piotr MILEWSKI |