# | Tytuł artykułu | Autor | |
---|---|---|---|
1 | "Janusowe oblicza" edukacji | Barbara Gełczewska | |
2 | Czarowanie z "Kopernikiem" | Małgorzata Gasik | |
3 | Czy parametryzacja sprzyja innowacyjności nauczania - z doświadczeń EWD | Ewa Kędracka | |
4 | Edukacja zdrowotna w wychowaniu fizycznym | Dr Katarzyna Pankowska-Koc | |
5 | Innowacyjna_matematyka.norma_czy_oksymoron.pl | Monika Jonczak, Elżbieta Ostaficzuk, Grażyna Śleszyńska | |
6 | Język angielski dla dyslektyków | Agnieszka Zakrzewska, Barbara Kujawa | |
7 | Koncepcja planu daltońskiego w praktyce | Anna Sowińska | |
8 | Konektywizm, czyli o uczeniu się w epoce cyfrowej | Grażyna Gregorczyk, Alicja Małgorzata Kozak | |
9 | Kształcenie nauczycieli wychowania fizycznego - założenia a rzeczywistość | Prof. Seweryn Sulisz | |
10 | Lekcja daje do myślenia | Barbara Gełczewska | |
11 | Międzynarodowa wymiana idei i nowatorskich rozwiązań | Dr Teresa Stachurska-Maj | |
12 | Nowości oświatowe, czyli tsunami edukacyjne | Bogusław Tundzios | |
13 | Obyś belfrów oceniał, czyli o ocenie pracy nauczyciela trochę przewrotnie ? zastosowanie TOC w pracy dyrektora szkoły | Dominika Warska | |
14 | Plan daltoński odpowiedzią na indywidualizację w nauczaniu | Katarzyna Dryjas, Anna Wróbel | |
15 | Pomoce wspierające pracę i realizację koncepcji daltońskiej | Natalia Franczak | |
16 | Proste eksperymenty fizyczne w dydaktyce szkolne | Mirosław Łoś | |
17 | Regionalny program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych | Monika Wilkowska | |
18 | Ruch Naukowy Małych Szkół jako przykład systemowego rozwiązania w podnoszeniu jakości pracy szkoły | Dr Teresa Stankiewicz | |
19 | Samoregulacja w uczeniu się - rozmowa "Meritum" z dr Shoshi Reiter | ||
20 | Szkolna sztywność i elastyczność | Prof. Maciej Karwowski |