# | Tytuł artykułu | Autor | |
---|---|---|---|
1 | Oceniam, jak to łatwo powiedzieć | GABRIELA OLSZOWSKA | |
2 | Ocenianie w szkole – między wspieraniem a taktem pedagogicznym | JAROSŁAW MICHALSKI | |
3 | Poznacie po owocach, czyli ocenianie wspierające rozwój ucznia w kontekście kultury szkoły | ALEKSANDRA TŁUŚCIAK-DELIOWSKA MONIKA CZYŻEWSKA | |
4 | Per aspera ad astra? Nie w szkole! | MARZENA ŻYLIŃSKA | |
5 | Kultura oceny a rozwój ucznia. Doświadczenia Budzącej się szkoły podstawowej im. bł. Celiny Borzęckiej w Krakowie | KATARZYNA CIECIURA | |
6 | The Unteachables, czyli nowa generacja uczniów w systemie oświaty | IWONA MOCZYDŁOWSKA | |
7 | Kształcenie mistrzowskie – od strategii do oceny efektów uczenia się | ALINA KARAŚKIEWICZ | |
8 | Bez ocen, czyli jak? | WIESŁAWA MITULSKA | |
9 | Formy i sposoby ewaluacji pracy uczniów na języku polskim w szkole bez stopni | NATALIA BIELAWSKA | |
10 | Język nvc (nonviolent communication – porozumienie bez przemocy) warunkiem i wsparciem efektywnej nauki i pracy w szkole oraz w niestopniowej ocenie postępów ucznia | ANNA SZULC | |
11 | Ocenianie ukierunkowane na rozwój, wspierające, pomagające się uczyć, diagnozujące | MAŁGORZATA MARASZEK | |
12 | „Od Arktyki do Ameryki” – czy warto wprowadzać innowacje? | OLGA BERNADZKA | |
13 | Coaching w szkole, czyli chcę kontra muszę | SYLWIA ŁUKASIK-GĘBSKA | |
14 | Ocenianie szkolne – zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2006-2020 | ANNA POPŁAWSKA | |
15 | Jak oceniać uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, korzystając z narzędzi TIK | ZYTA CZECHOWSKA • JOLANTA MAJKOWSKA |