# | Tytuł artykułu | Autor | |
---|---|---|---|
1 | Współczesne problemy kształcenia zawodowego w Polsce | Franciszek SZLOSEK | |
2 | Kompetencje i kwalifikacje absolwentów szkół zawodowych a potrzeby pracowników | Urszula JERUSZKA | |
3 | O potrzebach rynku pracy na podstawie „Barometru zawodów” | Anna WĘGLICKA | |
4 | Wybór zawodu a okres adolescencji – proces przejścia z dzieciństwa w dorosłość | Jerzy BIELECKI | |
5 | Zintegrowany System Kwalifikacji – implikacje dla szkolnictwa zawodowego oraz doskonalenia nauczycieli | Krzysztof SYMELA | |
6 | Europejski system akumulowania i przenoszenia osiągnięć w kształceniu zawodowym ECVET – czy wiesz, że codziennie z niego korzystasz? | Krzysztof ŚWIERK | |
7 | Filozofia edukacji zawodowej w systemie dualnym | Magdalena MAZIK-GORZELAŃCZYK | |
8 | Planowanie dydaktyczne w kontekście jakości kształcenia zawodowego | Krystyna E. HEJŁASZ | |
9 | Podnoszenie kompetencji zawodowych i społecznych uczniów Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 w Warszawie przy współpracy z pracodawcami w Polsce i w Europie | Alicja KARCZMARCZYK | |
10 | Współpraca szkół zawodowych z pracodawcami preferencją kształcenia zawodowego na przykładzie doświadczeń Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Siedlcach | Jerzy KOPAŃSKI | |
11 | Zespół Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku – aktywna szkoła dialogu i współpracy | Grażyna JABŁOŃSKA | |
12 | W poszukiwaniu nowych narzędzi rozwoju szkoły zawodowej, czyli słów kilka o przygodzie Budowlanki w Płocku z programem SAS | Grażyna KANASY, Małgorzata STRZEGOWSKA | |
13 | Projekty edukacyjno-zawodowe w Technikum Ekonomicznym nr 5 w Warszawie w ramach doradztwa zawodowego | Ana OJRZYŃSKA | |
14 | Dobre praktyki we wdrożeniu modelu FINECVET w kształceniu formalnym i pozaformalnym w Finlandii | Michał BUTKIEWICZ | |
15 | Szkoła Zawodowa Najwyższej Jakości | FUNDACJA FUNDUSZ WSPÓŁPRACY | |
16 | Zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2010-2016 na temat: EDUKACJA ZAWODOWA | Katarzyna WALCZAK | |
17 | Wszystkie książki mówią... czyli bibliograficzne inspiracje nauczycieli | Alina KARAŚKIEWICZ | |
18 | Zawód: INFORMATYK | Ewa KĘDRACKA-FELDMAN | |
19 | TIK w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych | Marlena ZABORNIAK | |
20 | Oczekiwania pracodawcy – Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji m.st. Warszawy S.A.– od absolwentów szkół w zakresie posługiwania się IT | Sławomir WASILEWSKI |